Termékhiba bejelentése megújult felületen!
2021.04.14.2021. április 1-től a Wienerbergerhez címzett panaszokat már a Wienerberger honlapján is bejelenthetik. Innovatív, a panaszkezeléshez szükséges adatokat bekérő rendszert fejlesztettünk ki.
A webes felületen jelenleg a Termékhiba bejelentés él, ezen a weblapon Vásárlóink és Kereskedőink a felmerülő problémán, a reklamált termék adatain, mennyiségén, helyszínén és az értékesítő Kereskedő Partneren túl a számlát, a szállítólevelet, tetőcserép esetén a garancialevelet és a reklamált termékről készült fotókat is beküldhetik - a gyorsabb ügyintézés érdekében.
A jövőben a postai bejelentés mellett ez a weblap válik majd a panaszbejelentés kizárólagos formájává.
Kérjük Önöket, hogy az új bejelentőfelület gördülékeny bevezetését segítsék Vevőik tájékoztatásával.
Ügyintézésünket nagyban megkönnyíti, ha az Önökhöz beérkező reklamáció bejelentésekor megérdeklődik a Vevőnél, hogy ő kívánja személyesen megtenni a panaszt vagy az Önök segítségét kéri ebben!
A panaszkezelő oldal az alábbi linkre kattintva érhető el 2021. április 1-jétől:
Folyamatosan bővülő, fejlődő rendszer
Ha szállítási törést vagy nem megfelelő teljesítést tapasztalnak, a jövőben a fenti felületen egy Szállítási probléma bejelentése opció is élni fog, így gyorsabban tudunk majd reagálni egy tétel pótlására, jóváírására.
Integráció a cégek között, egységes reklamációfogadás – Porotherm, Tondach, Semmelrock
A Wienerberger panaszbejelentő felületének formáját követve rövidesen a Semmelrock honlapján is elérhetővé válik egy új panaszbejelentési felület, melynek üzembe helyezéséről a későbbiekben küldünk Önöknek tájékoztatást.
Előre is köszönjük a segítségüket rendszerünk népszerűsítésében!